מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    ייעוץ עסקי

    ייעוץ שמאפשר את ההצלחה

    ע"פ הנתונים של הלמ"ס, עסקים רבים נסגרים עוד בטרם חלפה שנה ראשונה לפעילותם (כ 75% ) ולכן חשוב מאוד לפתוח עסק רק כאשר הינכם בטוחים שהצעדים שתעשו יהיו נכונים לעסק שלכם ולניהולו השוטף.
    חשוב לדעת כיצד לבנות עסק, אשר גם במקרה שסיים את חייו העיסקיים, לא יסיים גם את חיי בעליו, מכיוון שבעלי עסקים רבים משקיעים את מיטב כספם בעסק חדש ופעמים רבות גם ממשכנים את רכושם ע"מ לקבל אשראי נדרש לפתיחת העסק.
    בימים אלו, קיימת תופעה בשוק, שכל אדם אשר יש בידו קצת כסף ומעט מאוד מידע מדפיס כרטיסי ביקור של יועץ עסקי ומציע את עצמו לכל בעל עסק/מלכ"ר ללא שום הסמכה, לימודים או ידע מעשי בייעוץ וללא נטילת אחריות כלשהיא על הנעשה בעסק. אנו משתמשים בטכנלוגיית ייעוץ משובחת, אשר הוכיחה את עצמה ברוב מוחץ של המקרים.

    אם ברצונכם לשדרג את העסק/העמותה שלכם ולהתנהל באופן רציני יותר וכך להעלות את זרם ההכנסות שלכם, נשמח לעבוד איתכם בשת"פ ולהצעידכם על דרך המלך.

    צרו קשר ונשמח לעזור- 1599-501-888

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל