מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    ביקורת דמי לעמותות

    1. ביקורת דמי נועדה לבחון האם העמותה מוכנה לכל סוגי הביקורות הקיימים, כאשר היתרון הבולט הוא שהעמותה ואנשיה יכולים לקבל הזדמנו לתקן ליקויים ולעלות על דרך הישר בטרם יש נזקים מהביקורת האמיתית.
    2. הביקורת נועדה למצוא חריגות וליקויים בניהול הטכני, בכספים ובדברים נוספים ומדמה באופן מלא את הביקורות האמיתיות.

    כפי שהודיע הרשם באחד הכנסים, כל העמותות תיבדקנה לעומק בשנתיים הקרובות. רשם העמותות אינו מחפש לקנוס ולסגור עמותות, אלא תפקידו ואחריותו לדאוג כי הדברים ב"קופה הציבורית – העמותה" יתנהלו באופן תקין.

    רשם העמותות הוא למעשה רגולטור אשר ממנה המדינה לדאוג לאינטרס הציבורי בתחום העמותות. היות וכך, הוא רוצה לראות התנהלות של נושאי משרה שהיא בגדר הסביר. גם אם קרתה תקלה, הרשם ואף רשות המיסים, נותנים את האפשרות לתקנה ברוב המקרים בטרם "עורפים ראשים" .

    עריכת ביקורת דמי, מראה על תום לב מצד מנהלי העמותות, אינה סותרת את פעילות רואה החשבון, אלא רק מגנה  עליו, שכן על פי הוראות תיקון 10 לחוק העמותות, חלה עליו אחריות אישית על הנעשה בעמותה אותה ביקר…

    ניהול ספרים

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל