מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    שינוי שם העמותה 

    כחלק מזכויות הבסיס של העמותה, אפשר ורצוי לשנות את השם הרשום. 

    עם השנים מטרות העמותה מתנות מעט והופכות ברורות וממוקדות בסקטור הפנימי אך מאבדת את זהותה בסקטור החיצוני.לכן, חשוב לשמור על מיתוג נכון המשדר את פעולותיה ומטרותיה של העמותה באופן ברור מבלי לגרום להטעיה מצד גורמים אחרים ולשמור על סטטוס אחיד ורציני לאורך זמן. 

    הצורך לשנות את השם מגיע כאשר יש חוסר התאמה בין שם העמותה לבין הפעילויות בפועל. מטרות העמותה צריכות להיות ברורות ככל שאפשר כך יהיה קל יותר לפרסם ולשווק את העמותה שלא יתפספסו תורמים ומשקיעים פוטנציאליים.

    כמו כן, העמותה כפופה לרשם העמותות, לכן גם רשם העמותות רשאי לבקש ממכם לשנות את שם העמותה אם אינה עומדת במגבלות התקניות הבאות: 

    שם דומה או מזכיר עמותה אחרת או עסק מוכר או בעל מוניטין גם אם בתחום אחר לחלוטין. 
    שילוב מילים מוסימות בשם העמותה כמו: ממשלתי, ממלכתי
    הוספת מילים כמו: מכון טכנולוגי, אקדמיה, פקולטה וכל מוסד חינוכי אחר ללא אישור המועצה להשכלה גבוהה. בנוסף, אם קיימת סתירה בין שם העמותה ביחס הקהל לבין שמה הרשום – רשם העמותות רשאי לבקש ממכם לשנות את שם העמותה. 

    בין אם ביקשו ממכם או אתם חושבים שהגיע הזמן לשנות בעצמכם, מה צריך לעשות? 

    אם חשבתם שזה פשוט וקל, תחשבו שוב זהו תהליך ארוך ומסורבל בו תצטרכו להמציא דוחות ומסמכים שונים. 

    אך, ראשית עליכם לכנס אסיפה כללית ולהוציא רוב המאשר על שינוי השם – שינוי שם מחייב בחוק את הסכמת הרוב על-פי רוב רגיל או רוב אחר כקובע בתקנונה. 

    כתנאי טיפול בבקשה עליכם להגיש דוחות כספיים ומילוליים לתקופה של שתי שנות דיווח לפחות ולדאוג לתשלום אגרה עבור פרסום ברשומות.

    לאחר הצגת כל המסמכים והאישורים עליכם לקבל את אישורו הסופי של רשם העמותות. במידה ואין לכם את הידע הנדרש לעמוד מול הגורמים הללו, חשוב שתעזרו בעו"ד מומחה בתחום העמותות וגם בשירותי המרכז לניהול עמותות בכדי לסיים ולעבור את התהליך הנ"ל בצורה מהירה ונכונה.
    זכרו! עד שאין אישור סופי, אין לעשות כל שימוש בשם החדש.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל