מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    קבלת חברים לעמותה

    לאחרונה עלתה השאלה האם לעמותה יש את האפשרות להפעיל שיקול דעת בכל הקשור לקבלת חברים לעמותה במקרים בהם אין תנאים מפורשים הכתובים בתקנון העמותה? ואם כן, מה היקף שיקול הדעת?

    לכל אדם באשר הוא ישנה את הזכות להצטרף לעמותה, אך במידה והעמותה דחתה את בקשת ההצטרפות שלו היא איננה תקפה. חשוב לדעת כי עמותה פרטית רשאית להחליט את מי לצרף לשורותיה. לא ניתן לכפות עליה לקבל חברים שהיא איננה מעוניינת בהם, ככל שזה נעשה ללא אפליה כלשהי וההחלטה הולכת בקנה אחד עם טובת העמותה.  

    כאשר אדם מגיש בקשה להצטרפות לעמותה יש לבחון את התנאים הקבועים בתקנון העמותה בהקשר זה. במידה וישנה התייחסות רלוונטית בתקנון, שיקול הדעת של חברי העמותה לגבי קבלת מצטרפים חדשים גדלה. יתר על כך, עמותה שאין בידה הוראות הקשורות לנושא, מגבילה את חברי העמותה ומחובתם לקחת בחשבון שיקולים הקשורים למטרות ופעילות העמותה. לכן, מומלץ לקבוע קריטריונים קבועים לכך בתקנון העמותה.

    חשוב לדעת כי לעמותה שמקבלת סיוע מיוחד מהמדינה, יש שיקול דעת מצומצם יותר בקשר להחלטת קבלת מצטרפים לעמותה ודחיית בקשתם.

    לכן, על כל עמותה לבחון בקשות של מועמדים באופן הגון, לתת תשובות מנומקות ומסודרות לכל מועמד מדוע בקשתו נדחתה.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל