מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    לשאלת רבים האם וכיצד מותר להשתמש בכרטיס אשראי בעמותה

    רשם העמותות קבע כללים לשימוש בכרטיסי אשראי בעמותה, וזאת משום שרשם העמותות דורש קיום של בקרה ופיקוח בהוצאת כספים במלכ"ר, משום היותם כספי ציבור.

    אלא שהשימוש בכרטיס אשראי אינו מאפשר זאת כמו באמצעי התשלום האחרים כשיקים או העברות בנקאיות בהם יש צורך בחתימת שני מורשי החתימה בכל הוצאה,

    כפי שאנו יודעים בשנים האחרונות יותר ויותר הוצאות אי אפשר לשלמם ללא כרטיס אשראי , כגון פרסום בפייסבוק ובגוגל , קניות נחוצות בחו"ל , ואף לאחרונה תשלום האגרה השנתית לרשם העמותות הוא בכרטיס אשראי.

    רשם העמותות מודע לכך ולכן מצידו מאשר שימוש בכרטיס אשראי בעמותה כשלא ניתן לשלם בדרך אחרת , ומבקש שהוצאת הכרטיס תעמוד באחד משני התנאים הבאים.

    או שהעמותה תוציא כרטיס מיוחד מוגבל להוצאה בסכום המותר לשימוש בקופה קטנה.

    או שהעמותה תפתח חשבון ייעודי לכרטיס וההוצאה בכרטיס תוגבל לגובה היתרה בחשבון הבנק , וכל ההעברה לחשבון יצריך חתימת שני מורשי החתימה בעמותה.

    מניסיון של המרכז לניהול עמותות בנקים שאינם מנוסים בניהול עמותות ומלכרי"ם, חוששים ואף אינם מאפשרים הוצאת כרטיס אשראי לעמותות, אף שהדבר מותר בחוק. לכן אנחנו ממליצים לפנות מלכתחילה לבנקים מנוסים המבינים בניהול עמותה.

    במקרים בהם אתם נתקלים באי הסכמה והבנה מול הבנקים תמיד אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו המרכז לניהול עמותות בטלפון 086243905 או 1599501888. כך שנעזור לכם בהוצאת כרטיס האשראי.

    כרטיס אשראי בעמותה

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל