מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

    מאשר קבלת עדכונים במייל

    אפשרות הגשת בקשות תמיכה במערכת מרכבה: שינויים ופשרות חדשות

    אפשרות הגשת בקשות תמיכה במערכת מרכבה

    בקרב הציבור ישנה אפשרות להגיש בקשות תמיכה במערכת מרכבה לשנה ויש יותר דרכים מהאופציה הישנה והמוכרת. המערכת שמה דגש על  הקלת הבירוקרטיה והאמינות של התהליך, כל זאת על מנת להקדים את אישורי התמיכות מהמשרדים הממשלתיים. המטרה היא לבצע הליך יעיל ונגיש יותר לכל מי שמחפש תמיכה במערכת מרכבה.

    במערכת התמיכה ניתן לקבל תמיכה על בסיס עמידה בהוראות מבחן התמיכה והצהרה על עמידה בהוראות הנוהל. בסיום שנת התמיכה, מוסד הציבור יידרש להגיש דוח לחשכ"ל, המתקן עמידה בנוהל. ביקורת שנתית תיעשה בדיעבד.

    הגשת בקשה: לפי שיטה זו, התהליך של הגשת בקשות תמיכה פשוט יותר. אין צורך לדווח על נתונים מספריים ואין צורך בדיווח של שלוש שנים, הכולל צפי של שנה פלוס קדימה. בעת הגשת הבקשה במרכבה, מוסדות הציבור יידרשו להעלות טפסים סטטוטורים הכוללים:

    • טופס בקשה והנמקה
    • טופס ריכוז תמיכות
    • התחייבות לעמידה בנוהל
    • אישור ניהול ספרים וניכוי במקור מרשויות המס.

    אישור ניהול יוזן אוטומטית מרשם העמותות. הבדיקה השוטפת תיעשה באמצעות הגשת דוחות כספיים בחודשים יוני-אוקטובר בשנה העוקבת, ותתבצע גם בדוח נוסף בגין השנה שחלפה. דוח זה יכלל מידע מבוקר לאחר מעשה ויחסוך מהמוסדות את הקושי לחזות נתונים.

    הבדיקה השוטפת כוללת:

    1. דוחות כספיים בחודשים יוני-אוקטובר בשנה העוקבת.
    2. דוח נוסף בגין השנה החלפה, הכולל מידע מבוקר לאחר מעשה.

    שיתוף פעולה עם רשם העמותות: משרד האוצר עובד בשותפות עם רשם העמותות, ויכול לקבל באופן אוטומטי מסמכים מהעמותות. זה יחסוך מהעמותות את הצורך בהגשת נתונים חוזרים ומסמך נשנה.

    באמצעות המערכת החדשה, יש פשרות והקלה בבירוקרטיה- ממליצים לכם לנסות.

    מעוניין בסיוע בניהול עמותה?

      מאשר קבלת עדכונים במייל

      להעניק שירות איכותי

      ישנה ביורוקרטיה רבה המשפיעה על ניהולה התקין של עמותה. כדי שתוכלו לראות את האור ולצאת מסבך הביורוקרטיה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז יסייעו בכל בעיה ויענו על כל שאלה – בזמינות גבוהה ובמקצועיות רבה.

      לחתור לעתיד טוב יותר

      רבים מאתנו מחזיקים בתשוקה אמתית לעזור לקבוצות חלשות בחברה. עם זאת, הקמתה של עמותה חדשה הינה בבחינת צעד ראשון ומשמעותי לעבר עתיד ורוד יותר. אם אתם זקוקים לסיוע בכל הנוגע לתהליך ההקמה, כמו גם שירותי הנהלת חשבונות – אתם מוזמנים לפנות אל המרכז לניהול עמותות.

      לבצע את המשימה כהלכה

      תהליך הקמתה של עמותה חדשה דורש ידע ובקיאות בהיבטים שונים וחשובים ביותר. כדי שתהליך זה יתבצע בהתאם לדרישות השונות, רצוי ליצור קשר עם המרכז לניהול עמותות. צוות עובדי המרכז ילוו אתכם שלב אחר שלב באופן המקיף והאיכותי ביותר.

      צריכים ייעוץ לפתיחת העמותה?

      פנה עכשיו ונשמח לעמוד לשירותך

        מאשר קבלת עדכונים במייל

        חברה לקידום אתרים בגוגל חברה לקידום אתרים בגוגל