המרכז לניהול עמותות
׳ ׳™׳”׳•׳œ ׳¢׳ž׳•׳×׳•׳×
ניהול עמותות
הירשם להרצאה הבאה
1599-501-888 


תשובות המומחים של המרכז לניהול עמותות אינן מחליפות ייעוץ פרטני. המרכז לניהול עמותות אינו עוסק בייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
Guest נכנס למערכת.
ברוכים הבאים ל פורום המרכז לניהול עמותות גולשים כעת בפורום: 11
לרשימת הפורומים » פורום המרכז לניהול עמותות » המרכז לניהול עמותות » Re: תקנון העמותה »
פרסום תגובה
עדיין לא נכנסת לפורום. למרות שהפורום מאפשר כניסת אורחים מומלץ להרשם
שם:
נושא:
אייקון הודעה:
Nothingexclamationquestion
הודעה:
Security Image Please type the text you see below
This Is CAPTCHA Image
הקודם ראשון


 
ההודעה המקורית
נ.מ wrote:שלום רב,
בשנת 2011 נרשמה העמותה שלי (לפני חצי שנה). מבירור שעשיתי ברשם העמותות עולה כי עמותה שנרשמה בשנה הקלנדרית הנוכחית חייבת גם היא בהגשת דו"חות שנתיים.
לעמותה שלי אין עדיין שום נכסים (גם לא כסף), לכן המאזן שלה עומד על 0.
מלבד דו"ח מילולי ואישור מאזן של 0 ש"ח חתום על ידי רואה חשבון, מה עוד העמותה חייבת להגיש לרשם העמותות? האם על המבקר להגיש מסמך מסויים? מה חובותיו של המבקר כלפי רשם העמותות בסוף השנה, בפרט שטרם התחלנו בפעילות ממשית?
תודה



כתובת למשלוח דואר : ת.ד- 446 נתיבות   טלפון: 1599-501-888   פקס: 08-9942058   [email protected]

Blacknet.co.il - בניית אתרים
--