המרכז לניהול עמותות
׳ ׳™׳”׳•׳œ ׳¢׳ž׳•׳×׳•׳×
ניהול עמותות
הירשם להרצאה הבאה
1599-501-888 


תשובות המומחים של המרכז לניהול עמותות אינן מחליפות ייעוץ פרטני. המרכז לניהול עמותות אינו עוסק בייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
Guest נכנס למערכת.
ברוכים הבאים ל פורום המרכז לניהול עמותות גולשים כעת בפורום: 10
לרשימת הפורומים » פורום המרכז לניהול עמותות »
פרסום תגובה
עדיין לא נכנסת לפורום. למרות שהפורום מאפשר כניסת אורחים מומלץ להרשם
שם:
נושא:
אייקון הודעה:
Nothingexclamationquestion
הודעה:
Security Image Please type the text you see below
This Is CAPTCHA Image
הקודם ראשון


 
ההודעה המקורית
יוספי wrote:שלום רב,
זוהי שאלה חשובה עבורנו ונודה לתשובה מפורטת.
יש לעמותה שלנו תקנון מצוי.
יש לנו 7 חברים בעמותה.
אנו עורכים בדרך כלל (כמעט תמיד) אסיפה כללית אחת בלבד כל שנה.
אנו מזמינים את החברים לאסיפה באמצעות האימייל.
אם אף אחד לא מגיע לאסיפה פרט לחברי הועד ואולי עוד חבר, האם מותר לקיים אסיפה כללית עם פרוטוקול והחלטות מחייבות לרבות אישור דוח כספי וכו'?
האם יש לפרט בפרוטוקול מי הגיע או שמספיק לציין שהמניין חוקי?
מה רצוי לציין בכתב?
האם בגלל שמגיעים מעט חברים, קיימת חובה לבטל את האסיפה ולהזמין למועד אחר?
אם זה קורה כך כל שנה, האם זה יכול לפגוע בקבלת אישור על ניהול תקין?
האם יש חובה ליידע את החברים שלא הגיעו על תוצאות האסיפה?
האם מומלץ לשלוח לחברים שלא הגיעו (רוב החברים) את פרוטוקול האסיפה באמצעות האימייל?
איך אתם ממליצים לנהוג במקרה כזה?
בבקשה השיבו בפירוט.
תודה לכם!



כתובת למשלוח דואר : ת.ד- 446 נתיבות   טלפון: 1599-501-888   פקס: 08-9942058   [email protected]

Blacknet.co.il - בניית אתרים
--