פרופיל החברה
המרכז לניהול עמותות – ייעוץ לעמותות, הנהלת חשבונות לעמותות ומלכ"ר , הפקת תלושי שכר, ביקורת דמי, סיוע וליווי מלא מול הרשויות ורשם העמותות, ייעוץ מס, פתיחת ורישום עמותה ומחיקתה.
המרכז לניהול עמותות וחברות הינו משרד הנותן שירותים מקיפים וכוללים לעמותות, הכולל בין היתר ייעוץ לעמותות, הנהלת חשבונות לעמותות ומלכ"ר, השגת ניהול תקין, והסדרת סעיף 46. טיפול מונע מפני תפיסה של ביקורות וטיפול ממזער נזקים לעמותות שכבר נתפסו בביקורות. למרכז היכולת לשפר את הביצועים של העמותה ולהגדיל את הרווחיות שלה, תוך ליווי שוטף ומתן מענה מהיר ומקצועי במגוון רחב של תחומים. המרכז מספק את כל השירותים הנצרכים לניהול תקין ושוטף של עמותה וחברה, ובכך חוסך ללקוחותיו התעסקות מתישה וגוזלת זמן עם רשויות המס , משרדי הממשלה , רשם העמותות ועוד, ועל ידי כך מותיר למנהל העמותה זמן לעסוק בדברים החשובים באמת לקידום ענייני העמותה ללא דאגה.
שירותים מקיפים לעמותות תחת קורת גג אחת:
- מתן סיוע ומענה מקיף בכל נושא הקשור לארגון ( עמותות, חברות ועסקים קטנים ).
- ביקורת דמי לעמותה.
- תכנית הבראה לעמותות ( כולל ליווי לחצי שנה ).
- הסדרת סעיף 46.
- אישור ניהול תקין.
- ליווי וסיוע מלא בביקורות מול הרשויות.
- פתיחת עמותה / חברה לתועלת הציבור.
- הנהלת חשבונות.
- הפקת תלושי שכר ודוחות 102 חודשיים.
- ניהול הוראות הקבע.
- טיפול בתכתובות העמותה עם שלטונות המס ורשם העמותות או כל גוף אחר.
- דוחות כספיים שנתיים.
- מחיקת עמותה.
- הגשת בקשות תמיכה למשרדי ממשלה והרשויות.
- סליקת כרטיסי אשראי.
- הפקת תלושי הוראה.
- הקמת אתר אינטרנט לעמותה.
ניסיון של
הרבה שנים
כל צרכי העמותה
במשרד אחד
זמינות תמידית
בכל הארץ
ליווי לאורך
התהליך
מקצועיות
ויושרה
מעוניין בסיוע בניהול עמותה?
צוות המרכז לניהול העמותות
הצוות המקצועי של המרכז לניהול עמותות מונה משפטנים,
רואה חשבון ומנהלי חשבונות, מנהלי פרויקטים ובקרת תהליכים.
צוות המשרד עובר הדרכות ייחודיות, גם ע"י פקידי המדינה בתחום ניהול העמותות, ידע זה נותן לצוות המשרד את היכולת להעניק ללקוחותינו טיפול מקיף ומקצועי בכל הנוגע לניהול העמותה, עד כדי שלא נותר למנהלי העמותות אלא לעסוק רוב הזמן בעניינים המהותיים של העמותה ולא עוד בביורוקרטיה מיותרת.